Mag Lari, la màgia de la indumentària

17 Juny 2018 - 31 Desembre 2018
tots els dimarts i els dijous de 10 a 14h i de 16 a 19h. I els divendres i diumenges de 10 a 14h. (excepte agost i festivitats)

Al CDMT, durant els propers mesos, comptarem amb l’exhibició dels vestits i complements més genials que el Mag Lari ha usat al llarg de la seva carrera.

El Mag Lari és Josep Maria Lari Viaplana, nascut a Barcelona l’any 1973. Es va iniciar en el món de la màgia gràcies a un llibre del mag Juan Tamariz que li van regalar els seus pares. Va fer la seva primera actuació l’any 1992 i a partir de llavors ha dedicat tots els seus esforços a consolidar-se com el gran mag que és avui en dia.

A cada una de les seves representacions dedica una especial atenció a la indumentària, ja que la seva vestimenta i la del seu equip, en són una peça clau. Cada espectacle del Mag Lari ens submergeix en un món màgic i irreal, de sofisticada elegància. Tot plegat acompanyat d’una acurada escenografia i d’una sorprenent selecció musical.

Més informació a: auladidactica@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02.