Publicació del núm. 30 de la revista Datatèxtil

Des d’aquesta setmana ja us podeu descarregar gratuïtament des del web del CDMT el número 30 de la revista Datatèxtil.
Link: http://www.cdmt.es/datatextil/?lang=CA

Hi trobareu una temàtica ben variada, amb textos de Aurelio A. Barrón (Bordados del Renacimiento en Burgos), Mercè Fernández (Bolsas de relíquias: bolsas tejidas), Joan Miquel LLodrà (Les puntes al coixí a la Catalunya modernista. A la recerca d’Europa i la modernitat), Juan C. Bejarano (“La niña obrera” de Juan Planella y Rodríguez: una visión pictótica de la Revolución industrial textil en Cataluña), Assumpta Dangla (Kima Guitart inèdita), Sílvia Carbonell & Sílvia Saladrigas (El taller textil de Triste y la recuperación del patrimonio textil del Alto Aragón) i Ana Balda (La simplificación como norma: territorio común de Chanel y Balenciaga), a més de la secció habitual de novetats bibliogràfiques.

La revista Datatèxtil és una edició del Circuit de Museus Tèxtils i de Moda a Catalunya (www.circuitmuseustextils.cat)