Participació del CDMT en el 080 i The CraftRoom

Durant la primera quinzena de juliol tindran lloc a Barcelona dues convocatòries importants en l’àmbit del tèxtil i la moda; la passarel·la 080, que es desenvoluparà dins del recinte restaurat de l’antic Hospital de Sant Pau (30 de juny a 4 de juliol) , i la Setmana de l’Artesania amb una nova edició del saló “The Craft Room” (11, 12 i 13 de juliol) que es muntarà en el Centre Cultural El Born.

El CDMT participarà en el 080 amb una conferència sobre “Els materials tèxtils i les seves possibilitats d’innovació”, a càrrec d’Ariadna Detrell i Llorenç Bautista, el dijous dia 3 de juliol a les 11h. És una xerrada pensada per als docents de les escoles especialitzades, que sovint tenen dificultats per accedir a la informació sobre què s’està coent en l’àmbit de la recerca i dels nous materials. Per aquesta ocasió el El CDMT compta amb dos experts externs, vinculats a l’Agrupació d’Empreses Innovadores i el LEITAT.

Per altra banda, està previst oferir tot un matí de portes obertes a les reserves d’indumentària del CDMT , exclusiu per aquells professionals que s’hagin acreditat al 080. La data s’anunciarà oportunament en el web oficial (http://www.080barcelonafashion.cat).

En quan el Saló The Craftroom enguany es desenvoluparà als espais del Born, Centre Cultural entre el divendres 11 i el diumenge 13 de juliol. De nou el El CDMT serà present en la zona d’entitats (Sala Moragues), aquesta vegada dins de l’estand del Gremi Artesà Tèxtil, del qual el Centre n’és membre.
Presentarem de nou els nostres serveis i la nostra oferta d’activitats, i el dissabte dia 12 al matí organitzarem el taller gratuït “Cut T Shirt” amb la dissenyadora Marina Díaz Giménez.

L’entrada al Saló és gratuïta.

Més informació a: auladidactica@cdmt.es/ 93 731 52 02.