Nova obertura amb nova exposició: retalls d’ahir i d’avui

El CDMT us convida el 23 de febrer a les 13h. a la inauguració d’una exposició de caràcter semi permanent que ofereix un tast de la riquesa que es conserva al Centre.

Una part dels objectes corresponen al fons antic, el qual prové de la suma de diverses col·leccions particulars amb peces d’èpoques i cultures llunyanes. L’altra part, reunida durant els darreres vint anys, agrupa elements representatius de la història industrial tèxtil catalana amb especial interès en el Modernisme.

També hi trobareu unes breus pinzellades de producció tèxtil actual, perquè la indústria tèxtil no ha parat mai de reinventar-se.

Aquesta exposició marca l’inici d’un nou horari del CDMT que estarà obert al públic de forma gratuïta tots els diumenges de 10:00 a 14:00 hores a partir d’aquesta inauguració.