Inauguració exposició “Marroc. Colors del desert”

El CDMT us convida a la inauguració de l’exposició “Marroc. Colors del desert. Teixidores contemporànies dels Aït Khebbach”. Es tracta d’una mostra itinerant co-produïda pel Musée Bargouin (Clermond Ferrand) i Ethnistory, que ha estat adaptada al nostre espai expositiu.

Els protagonistes de l’exposició són els teixits de les dones de la tribu berber dels Aït Khebbach (Sàhara marroquí), que d’ençà del seu sedentarisme, començaren a moblar les seves tendes o cases teixint catifes, cobertors i coixins amb llanes desteixides de jerseis vells. La mostra és un recorregut pel llenguatge decoratiu de les diferents protagonistes partint del que poden haver estat els seus models d’inspiració.

Un muntatge escenogràfic, diversos vídeos i les esplèndides imatges que acompanyen les peces ens permeten endinsar-nos en les cases i l’ambient en el que treballen aquestes teixidores.

L’entrada és lliure i gratuïta.

Més informació a: auladidactica@cdmt.es / 93 731 52 02