I col·loqui d’investigadors en tèxtil i moda

Divendres 17 i dissabte 18 de novembre
17 Novembre 2017 - 18 Novembre 2017
Matí i tarda de divendres i matí de dissabte
Conferències i presentacions

Aquest I col·loqui nacional d’investigadors en tèxtil i moda és fruït de la col·laboració entre el CDMT, el Grup de Recerca de Tèxtil i Moda i la Fundació Història del Disseny.

Comptarà amb cinquanta comunicacions de ponents de tot l’Estat espanyol. La conferència inaugural anirà a càrrec de Lesley Miller, del Victoria and Albert Museum i la Universitat de Glasgow.

El col.loqui es planteja com una trobada entre universitats i museus i una oportunitat de posar en comú i compartir projectes d’investigació sobre tèxtil i moda que s’estan duent a terme actualment.

La inscripció és pot realitzar ja a través de la web de la Fundació Història del Disseny on hi trobareu també el programa provisional dels dos dies de col·loqui.

Més informació a: scarbonell@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02.