Exposició del Mag Lari i taller infantil de brodat sobre foto

Visita familiar
09 Setembre 2018
de les 11:30 a les 13:00h
Visita comentada

En el marc de l’exposició “Mag Lari, la màgia de la indumentària” us proposem una visita familiar per conèixer algunes curiositats dels fantàstics vestits de mag que s’hi exhibeixen.

Després, ens atrevirem a brodar els vestits del Mag Lari sobre fotografies en blanc i negre i amb fils de molts colors. Els nens i nenes ho podran experimentar en total llibertat. Els hi mostrarem algunes obres d’artistes contemporanis que juguen amb el brodat per intervenir i transformar fotografies antigues i actuals, entre d’altres Victoria Villasana, Julie Cockburn, Jose Romussi o Mauricio Anzeri.

L’activitat es pot adaptar per a nens i nenes a partir de 5 anys. Amb inscripció prèvia a: auladidactica@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02. Places limitades.