Chomón, màgia, pòcimes i fades

Cinema mut amb narració en directe
03 Setembre 2017
Activitat familiar

Un diumenge de cinema al Museu: de la mà de la “Federació Catalana de Cineclubs” us proposem vuit pel·lícules molt peculiars amb elements màgics que neixen de l’eterna dualitat del bé i el mal. Es van rodar entre 1902 i 1908 i hi apareixen fades, flors, dimonis, mons submarins, disbauxes amb esquelets… Al darrera d’aquests films hi ha la figura d’en Segundo de Chomón, expert en trucatges i un dels grans pioners del setè art.

L’activitat s’emmarca dins el projecte “Sessions de Filmoteca” i comptarem amb una narradora en directe que dinamitzarà la projecció i contribuirà a aconseguir que les famílies gaudiu amb el cinema silent.

L’entrada és lliure i gratuïta però demanem confirmació d’assistència a través del correu auladidactica@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02.