“Genealogies. Identitats tèxtils” i mostra d'accions artístiques

Exposició a l'Espai Zero
28 Gener 2018 - 25 Març 2018
dimarts i dijous de 10 a 14h i de 16 a 19h. Els divendres i diumenges de 10 a 14h.

La propera exposició a l’Espai Zero reuneix obres d’alumnes passats i presents de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona. Està comissariada per Eulàlia Grau Costa, Laia Moretó i Joan Miquel Porquer. En paraules dels promotors:

“(…) Sense exaltar la seducció pel material, el punt de partida de la proposta es centra en el tèxtil com a recurs per posar en comú enfocaments antagònics sobre les necessitats de reconèixer identitats que es troben als marges d’un camí social comú; per treure a la llum aquestes presències implícites, o bé per esquerdar les jerarquies ja assentades sobre el gènere o la sexualitat. (…)”

Entrada lliure. Més informació a: auladidactica@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02.